joi, 13 mai 2010

Ploaia...

Ma tii de mana...

Ne plimbam, te uiti in ochii mei, imi zambesti. Vantul imi mangaie parul, ma uit in zare, nori negrii, se anunta furtuna: parca visez.
Suntem doar noi, lumea-i undeva, ca sa fie, marea e si ea p'acolo, ii zambeste muntelui... Totul se rezuma la... o picatura de ploaie se zdrobeste peste mainile noastre, inca una... inca una, din ce in ce mai repede...Un fulger strabate orizontul, imi cutremura sufletul, imi hraneste fericirea...
Vantul ne indeamna sa marim pasul, alergam... Brusc te opresti, ma iei in brate...iubirea noastra se rasfrange in fiecare strop de ploaie, suntem pretutindeni.

E furtuna...
Fugim ca doi nebuni izgoniti din paradis...Copacii sunt strajerii linistii noastre, acum par razvratiti.

Alergam...
Ma uit la tine, iti strang mana, nu vreau sa pleci...Ajungem undeva...Sunt fericita...

Ploaia sa oprit, lumea asta nebuna s-a terminat, iar eu ca de obicei...

Am visat.

Ma intorc in lumea mea... Astept sa ploua, iar...






*All rights reserved
Very old pics...
*Photographer: me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Free Counters

Etichete