marți, 22 iunie 2010

Din categoria: pentru prima oara....

Lista mea de TO DO a mai fost completata cu inca ceva...

Un altfel de RT:

LAAAAA MUUUULTIIII ANIII BAIETI!!!!!

Actiunea incepe pe data de 19 iunie 2010, cand, cu noaptea-n cap ma trezesc sa prind personalul 3001 de la ora 05.46.
Echipa: Gabi, Oase (sarbatoritii), Fof, Luci, Adi, Coiotu', Rox si eu.
Destinatia1: Ploiesti- de unde ne va culege Fofix, Gabi, Luci si Coiotu' cu dubita. Palpitatii, stres, dubita lipsa, baut sirop de trandafiri, asteptat dubita, plecat din Ploiesti, pentru destinatia finala: Cabana Silva, masivul Ciucas...
Pe drumul (foarte lin si "neted", ca-n palma) am facut o oprire tehnica, prilej in care mi-am testat pentru prima oara noul obiectiv :D.

Baietii se dadeau rotunzi cu dubita....That was the real deal man...:)) MIEZ

Cu chiu cu vai, am ajuns la cabana, dubita razbunadu-se pe noi pentru tratamentul aprig aplicat, a rabufnit cu antigel...:D, panici, eee nu-i bai:))

Bineinteles, cutu' nu lipsea din peisaj...awww, abia am reusit sa scap de el:))

Si afara ploua...si ploua....iar in recuperarea timpului trecut incercam sa sorb, din priviri roua...

Pe la ora 11 se opreste ploaia, dupa ce am bagat in noi branza cu marar, cascaval afumat si legumitzeee purcedem la drum...cu pasi maruntei:

Ajunsi la destinatie, baietii se pun pe treaba: se echipeaza si Fof se ofera sa fie cap de coarda:

Timp in care Coiotu' se tot gandea: "Sa-l scap...sa nu-l scap...hmm..si...:)) :)) :

Agonie si extaz...sa fie din cauza papucilor, din cauza hamului sau din cauza lui Oase...hmm..we'll never kno':))

Si cum orice treaba MEGA TEHNICA necesita respectarea unor reguli stricte, intotdeauna ne luam masurile de siguranta...

Si tratam totul cu seriozitate....

Dupa care, urmez eu...panici...Eram foarte entuziasmata dar totodata inimioara imi batea cu frica, ma echipez, uit sa ma sterg pe bocancii inamoliti...si...si...mai greu cu vaca la deal:))...la perete, pardon :p. Ma imprietenesc cu stanca, o mangai finut, dar se pare ca ei nu i-a placut, la un moment dat..:)).
Alunec....
Instinctul de supravietuire ma indeamna sa pun stop pe genunchi si pe coate...MARE GRESEALA!!
Dupa nspe mii de indicatii: ia-o la stanga, ba nu, la dreapta, ba nu la stanga, ba nu, mai jos; pune mana acolo, ba nu, mai sus si dupa 3rostogoliri in coarda (erau funny) ajung sa fac aproximativ 70% din traseu...dupa care, mi s-a rupt filmul....nu mai vedeam prizele de picior.... si am coborat....Da Fof, stiu sunt lame...:))...
Dupa ce revin cu picioarele pe pamant, baietii trec la faza doi: trecerea corzii peste partea cealalta a stancii...

Se anunta coborarea oamenilor din copaci...

Dupa studieri indelungate, Oase infrunta stanca...

Rox, plictisita...asteptand runda de catarare se gandea la pastrama..:))

Gabi asteapta sa cucereasca....
Dar ne lasam batuti.....ne-a rapus foamea....
Ajungem la cabana...soarele ne zambea timid printre nori...noi ba o tabla, ba un acord, ba un gratar...in asteptarea festinului....
Si bagam ca spartii: marshmallows, oaie, cartofi prajiti, salata de varza, branza cu marar, cascaval, Nestea, Caribbean Twist.
La lasatul intunericului...bun ii vinu' demisec cu parfum de oaie...Baaa nu mai da oaia afara...=))Mooama ce toarna afara.....:))Da ba, vinu' ala...Nu-i la mine..vai..oaia...
Stiu eu, stiu eu...acordurile..pick me pick me...
Pe la 12 cadem cu tontii la datorie...asteptand ploaia mega torentiala...ziceai ca ploua cu cada, nu cu galeata..pentru prima oara ma bucur ca nu am stat la cort :D (10x Gabi pt tot)
A 2a zi...de plictiseala..COMANDAM CATE CEVA....:)) :))
 Si iar bagam in noi ca spartii: pui la ceaun, Nestea....
Cu regrete, pe o ploaie crunta, parasim Ciucasul...ne asteapta minunatele gogosi facute de bunica lui Fof \m/ \m/....\m/ \m./

Ne suim in dubita....

Toate drumurile duc acasa...chit ca treci peste caini morti pe sosea....