luni, 30 mai 2011

Politica noastra...

 Si pentru ca traim in Romania! Si pentru ca nu imi stiu drepturile...Si pentru ca imi place sa votez...cu cine? Nici eu nu stiu. Dar ce conteaza, mita sa iasa!


Implant pentru refuz - Voteaza





Cetateni!
Toti ne nastem goi, uzi si infometati
Dar unii dintre noi se nasc mai infometati
Asa ca, veniti sa ii votati!


Desi tu crezi ca asta-i un defect
Trebuie sa ti-o spun pe fata, direct
Fac orice sa ajung deputat
Dau oricit pentru un loc cald in senat 


Deci cind promit nici nu clipesc
Ma uit la tine zimbesc, te vrajesc
Pensiile nu va ajung...am sa le cresc
Salariile...am sa le maresc 


Am sa aduc investitori
Si am sa ma lupt cu mafiotii
In 6 luni de zile
Am sa prind toti hotii


Am sa dau bani pentru cultura
Invatamint, sanatate, agricultura
Voteaza !
Voteaza-ma pe mine !
Voteaza-ma acum !


Acum, puneti camasa cea mai buna
Acum, du-te la primul centru cu urne
Acum, ia buletinul de vot intr-o mana
Acum, trage perdeaua, intra-n cabina 


Ciupeste-te, da-ti palme
Sa nu fi in transa
Si cauta bine, bine, bine
Pana intri in rezonanta
Si cind ai sa vezi Implant Pentru Refuz
Pune stampila - Zbeng!!!
Sa nu fii confuz!
Acum sint putin cam slab, e adevarat 


Dar cu ajutorul tau am sa ma ingras
Promit sa nu-ti provoc nici o deceptie
N-am sa lipsesc de la nici o receptie
Doar afaceri grele ma vor retine 


Credite, afise, tigari, combine
Tu trebuie sa ma intelegi
Fac toate astea pentu tine
Asa ca voteaza-ma pe mine 


Sistemul ne ajuta
pentru ca noi l-am creat
La fel cum acum dosarul meu zace curat
Liertatea e mare? da' pentru noi si mai mare 


Toata tara fura, noi furam cel mai tare
Nu ne dam in vint dupa doctrine
Pentru posturi facem alianta cu oricine
Doctrina si idealurile sint pentru tine 


Asa ca voteaza-ma pe mine
Vot, vot, vot...


*All rights reserved
Photographer:me
Models: Studio -f64, BandaFoto's contest

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Free Counters

Etichete